دلم هواتو کرده...

تبلیغات

تبلیغات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

Alternative content


دلم هواتو کرده...

  • 38

 

افسران - ☼ دلم هواتو کرده...

 

 

  • تاریخ ارسال : شنبه 25 آبان 1395 ساعت: 14:15
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

امام خامنه ای

  • 19

 

افسران - ✔ اینجـا بــه کـوری چشـم {ایـالت عیش} ، {ولایـت عشـق} است...

  • تاریخ ارسال : شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 14:14
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

معاون اطلاعات ارتش در اختتامیه همایش وابستگان نظامی

  • 34

 

 

امیر سرتیپ طباطبایی در مراسم اختتامیه اولین همایش وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران که با حضور جمعی از فرماندهان و مسئولان لشکری و کشوری در مرکز  همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا و به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: ایران اسلامی نگین امنیتی منطقه بوده و در آرامش و امنیت کامل بسر می برد.
به گزارش روابط عمومی ارتش در مراسم اختتامیه این همایش امیر سرتیپ طباطبایی، معاون اطلاعات ارتش جمهوری اسلامی ایران طی سخنانی ضمن تشکر و خداقوت به مسئولین برگزاری این همایش و نیز تقدیر از هدایت ها و حمایت های ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بعنوان میزبان اولین همایش وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح تلاش کرد چارچوب مشخص و استواری را برای همایش های بعدی ایجاد نماید. 

 


  • تاریخ ارسال : شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 14:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

وابستگان نظامی در اقتدار دستگاه دیپلماسی نقش مؤثری به عهده دارند

  • 17

 

امیر سرتیپ ستاد دکتر محمدحسین دادرس، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح گفت: وابستگان نظامی در اقتدار دستگاه دیپلماسی نقش مؤثری به عهده دارند و با توجه به شرایط حساس منطقه لازم است تحرک، اثرگذاری و هم افزایی بیشتری داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ دادرس در این همایش با تاکید بر ضرورت هوشیاری و داشتن ابتکار عمل در صحنه دیپلماسی نظامی، در خصوص محورهای راهبردی و رویکردهای اثربخش در حوزه کاهش تهدیدات منطقه ای و ارتقای توانمندی های دفاعی متناسب با سطوح مختلف تهدید مواردی را مطرح کرد.   
 گفتنی است، نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به میزبانی ارتش با اهدافی از جمله  ایجاد درک مشترک نسبت به تدابیر و رهمودهای فرماندهی معظم کل قوا و سلسله مراتب فرماندهی، توسعه بینش نسبت به تحولات راهبردی اخیر در منطقه و جهان، آگاهی از آخرین مواضع رسمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در زمینه های نظامی، دفاعی و دیپلماسی و ایجاد هم افزایی بیشتر بین وابستگان نظامی و نمایندگان دفاعی و انتظامی کشورمان به مدت سه روز و با حضور و سخنرانی شخصیت های عالی رتبه کشوری و لشکری در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حال برگزاری است.


  • تاریخ ارسال : شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 14:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

وقتی "خط قرمز" سعودی‌ها زیر پای مقاومت له شد

  • 36

 

الحریری سلمان

عربستان سعودی با رد هرگونه تجدیدنظر در مواضع خود نسبت به لبنان در صورت ادامه خلأ سیاسی عون را کاندیدای ایران معرفی و اعلام کرده بود که در هر شرایطی رسیدن وی به ریاست جمهوری ممنوع است.


  • تاریخ ارسال : شنبه 20 آبان 1395 ساعت: 14:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

برترین کاریکاتورها؛ حمایت مالی عربستان از کلینتون

  • 19

 

برترین کاریکاتورها؛ حمایت مالی عربستان از کلینتون


  • تاریخ ارسال : شنبه 27 آبان 1395 ساعت: 14:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

امیر سرتیپ دوم پزشک بابلی

  • 175

 

 

همزمان با ایام اربعین حسینی،ارتش در مرز مهران بیمارستان صحرایی راه اندازی می کند

رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش گفت: در ایام پیاده روی اربعین بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی مهران راه اندازی می کند.
امیر سرتیپ دوم پزشک بابلی، رئیس اداره بهداشت، امداد و درمان نیروی زمینی ارتش از راه اندازی بیمارستان صحرایی در منطقه مرزی مهران همزمان با ایام پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: برای پیاده روی امسال بیمارستان صحرایی با تمامی تجهیزات و امکانات در مرز مهران راه  اندازی می شود و تمامی پزشکان متخصص و عمومی که در طرح مردم یاری حضور دارند در ایام اربعین در بیمارستان صحرایی مهران به زائران خدمات ارائه می کنند.
وی همچنین با اشاره به برنامه های سالیانه این اداره برای خدمت رسانی به مردم گفت: بیمارستان صحرایی نیز در سمیع آباد تربت جام راه اندازی شده که این بیمارستان در 30 کیلومتری شهر تربت جام می باشد و در آن 30 پزشک متخصص و عمومی به افراد این منطقه محروم خدمات دادند.
وی ادامه داد: اکیپ درمانی این بیمارستان کامل بود و متخصصان چشم پزشکی، داخلی، اطفال، اورولوژی، مامایی، پوست و تزریقات در این بیمارستان به بیماران، خدمات پزشکی ارائه کردند.
به گفته وی بیش از 6 هزار نفر از مردم منطقه خدمات درمانی از این بیمارستان دریافت کردند.
او با اشاره به اینکه طرح مردم یاری رسالت نیروی زمینی ارتش است، افزود: در طول سال دو مانور مردم یاری دیگر در مناطق محروم برگزار می کنیم.

 


  • تاریخ ارسال : شنبه 21 آبان 1395 ساعت: 13:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

امیر سرتیپ دکتر موسوی

  • 32

 

دفاع باید جایگاهی هم سطح با نیت و حجم تهدیدهای دشمنان داشته باشد

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: دفاع و برنامه‌ریزی برای دفاع باید جایگاهی هم سطح با نیت و حجم تهدیدهای دشمنان و تنوع آن باشد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، وی که در سومین همایش دفاع جامع پدافند عامل و غیر عامل سخن می گفت در ادامه اظهار داشت: امروز ما با یک یا چند نوع تهدبد مواجه نیستیم بلکه با طیف وسیعی از تهدیدهای شناخته شده و ناشناخته مواجه هستیم لذا باید در برابر تمام این تهدیدها هوشیاری لازم را داشته باشیم.
 امیر سرتیپ دکتر موسوی افزود: تهدید، یک بُعد یا یک جبهه و شدت و هدف ندارد اگر چه هدف اصلی دشمنان ساقط کردن نظام جمهوری اسلامی ایران است اما اهداف متعدد و به ظاهر متفاوت و متناقض را در طیف تهدیدها مشاهده می‌کنیم.
 جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: اشاعه و توسعه‌ پدافند غیرعامل با استفاده از همه ظرفیت‌ها وظیفه همگان است لذا می‌بایست از هشدار صرف عبور کرده و در حوزه تصمیم گیری وارد شویم.
 وی در پایان عنوان داشت: ایران متکی بر مردم و دفاع مردمی است لذا دشمن هم به دنبال شکستن همین اراده مردم است؛ براین اساس دشمن به سرکردگی آمریکا و رژیم کودک‌کُش صهیونیستی هر روز از زوایای مختلف وارد می‌شوند تا اراده ملی ملت را بشکنند اما بدانند که موفق نمی‌شوند.
 


  • تاریخ ارسال : شنبه 15 آبان 1395 ساعت: 13:55
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

با خوردن این موز دوساعته می میرید+عکس

  • 49

 

  اخبار علمی,خبرهای علمی ,موز  سمی

در صورتی که از برخی علایم کُشنده در موز غفلت کنید، این میوه می تواند در عرض دو ساعت جان شما را بگیرد.

 به گزارش  العالم، موز در صورتی سَمی و کُشنده می شود که به ترشحات نوعی عنکبوت خطرناک معروف به "عنکبوت موز" آلوده باشد.

این نوع عنکبوت از موز تغذیه می کند و با تنیدن تار روی این میوه نقطه های سیاه رنگ برجسته ای در آن به جا می گذارد. لکه سیاه در محل تارها روی موز حاوی سم عنکبوت هستند و به محض اینکه فرد این موز آلوده را بخورد، در صورتی که به موقع درمان نشود، در عرض دو ساعت جان به جان آفرین تسلیم می کند.

  اخبار علمی,خبرهای علمی ,موز  سمی

 


  • تاریخ ارسال : شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 12:46
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تجدید میثاق وابستگان نظامی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با بیانگذار انقلاب اسلامی

  • 17

به گزارش روابط عمومی ارتش، همزمان با برگزاری اولین همایش مشترک وابستگان نظامی، دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران و در آغازین روز از این همایش، 85 نفر از وابستگان نظامی جمهوری اسلامی ایران که در بیش از 50 کشور جهان به انجام مأموریت می پردازند، با حضور و نثار گل به مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره)؛ با آرمان های ایشان تجدید میثاق کردند.

شایان ذکر است اولین همایش مشترک وابستگان نظامی، دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران از شنبه هشتم آبان ماه به مدت سه روز به میزبانی ارتش در مرکز همایش های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی آجا برگزار می شود.


  • تاریخ ارسال : شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 12:45
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ارتقای توانمندی های دفاتر نمایندگی نظامی ایران اسلامی در کشورهای مختلف از جمله اهداف همایش است

  • 15

امیر سرتیپ دوم ستاد ناصر گودرزی، دبیر نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی، دفاعی و انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: این همایش امروز با مراسم نثار تاج گل و تجدید میثاق وابستگان نظامی با آرمان های والای امام راحل آغاز شد و با برگزاری برنامه های مختلفی از جمله سخنرانی شخصیت های عالی رتبه کشوری و لشکری و بازدید از تعدادی از مجموعه های دفاعی از روز شنبه هفته آینده به مدت سه روز ادامه خواهد یافت.

وی افزود: در این همایش مبانی و مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران بر اساس دیدگاه های حصرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تبیین و تشریح خواهد شد و وابستگان نظامی حاضر در همایش به درک مشترکی از حوزه های کاری و ماموریتی خود دست خواهند یافت.

وی افزود: با توجه به حضور 85 وابسته نظامی که از بیش از 50 دفتر نمایندگی نظامی و انتطامی جمهوری اسلامی ایران در کشورهای مختلف جهان در این همایش شرکت کرده اند، می توان گفت این همایش نمود عینی وحدت و همبستگی نیروهای مسلح کشورمان می باشد و اهمیت همایش نیز به مشترک بودن آن است که در واقع بیانگر اصل وحدت فرماندهی و بخشی از اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران می باشد.

سرتیپ دوم گودرزی در پایان حضور شخصیت های عالی رتبه نظامی و سیاسی جهت ایراد سخنرانی و برپایی کارگاه های تخصصی را از نقاط قابل توجه این همایش توصیف کرد و افزود: امیدواریم نخستین همایش مشترک وابستگان نظامی جمهوری اسلامی ایران گام مثبتی در جهت ایجاد هم افزایی و ارتقای توانمندی ها و قابلیت های دفاتر نمایندگی نظامی ایران اسلامی در کشورهای مختلف جهان باشد.


  • تاریخ ارسال : شنبه 8 آبان 1395 ساعت: 12:43
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تجلیل حجت الاسلام آل هاشم از خانواده شهید مدافع حرم ارتش در اصفهان

  • 70

 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در اصفهان از خانواده شهیدستوانسوم محمد مردادی، یکی از شهدای مدافع حرم آجا در این شهر تجلیل و قدردانی نمود.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم صبح امروز با حضور در مرکز آموزش توپخانه اصفهان(مراتو) نیروی زمینی طی مراسمی که در سالن همایش های این مرکز و با حضور امیر سرتیپ جهادی، ارشد نظامی آجا و جمعی از روحانیون و مسئولین ارتش در اصفهان حضور داشتند از خانواده شهید ستوانسوم محمد مرادی، تجلیل کرد.

نماینده ولی فقیه در ارتش در این مراسم تکریم خانواده شهدا را با ارزش و مهم دانست و تآکید کرد: تجلیل از فداکاری و ایثارگری والدین معظم شهدا، همسران و فرزندان آنان باعث می شود تا یاد و خاطره شهدای سرافراز اسلام همواره زنده بماند.

گفتنی است شهید ستوان سوم محمد مرادی به منظور عملیات مستشاری از گروه ۲۲ توپخانه شهرضا برای یک مأموریت ۴۵ روزه به سوریه اعزام شد که سرانجام در آخرین ماموریت این رزمنده مدافع حریم اهل‌بیت به دست نیروهای تکفیری به فیض شهادت نائل آمد.

وی نخستین شهید ارتش در استان اصفهان بود، این شهید بزرگوار متولد ۲۹ شهریور ۱۳۵۹ است و دو فرزند به نام های علی اکبر و اباالفضل دارد.


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 3 آبان 1395 ساعت: 12:42
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

آموزش میدانی بررسی منطقه عملیات دانشجویان دافوس ارتش آغاز شد

  • 23

 

دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش صبح امروز در راستای آموزش های میدانی و بررسی منطقه عملیات وارد پایگاه تفنگداران دریایی منجیل شدند.

به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران ناخدا یکم غلامرضا طحانی رییس ستاد دافوس در حاشیه اعزام دانشجویان به منطقه عملیاتی لوشان و منجیل به خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی آجا گفت در این دوره سعی می شود تا تلفیق آموزش های نظری، تجارب خدمتی، انتقال تجربه اساتید در محیط صحرا با چهار اقلیم دریا، دشت، جنگل و کوهستان به دانشجویان منتقل شود.

وی تاکید کرد: این آموزش ها به گونه ای خواهد بود که امکان طرح ریزی مشترک بین نیروهای سه گانه و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء و همچنین سایر دانشجویان مهمان میسر شود.

فرمانده اردوگاه دانشجویان دافوس در ادامه اظهار داشت در نخستین روز از حضور دانشجویان در پایگاه دریایی منجیل توجیه عمومی و آشنایی منطقه توسط فرمانده پایگاه دریایی و آشنایی دانشجویان با مسایل اجتماعی، سیاسی و قومیتی توسط فرماندار رودبار صورت می پذیرد.

ناخدا طحانی در پایان گفت: دانشجویان در این دوره چهار روزه ، باایستگاه های میدانی در مناطق لوشان و سیاه پوش ، رودبار و رستم آباد و ارتفاعات آسمان سرا آشنا خواهند شد.

 


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 3 آبان 1395 ساعت: 12:41
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

نیروهای مسلح پایه ها مستحکم نظام هستند

  • 35

 

مهندس غضنفری فرماندار رودبار با حضور در مرکز آموزش تفنگداران منجیل نیروی دریایی در جمع دانشجویان دافوس آجا نیروهای مسلح را ستون محکم و استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست .

به گزارش روابط عمومی ستاد آجا، وی با اعلام مطلب فوق افزود: امروز ما به واسطه حضور مقتدرانه ارتش، سپاه و نیروهای نظامی و انتظامی در عرصه های داخلی و ماموریت های مستشاری خارجی آنقدر عزتمند و قدرتمند در صحنه های داخلی و بین المللی حضور داریم که دولتمردان ما در پای میز مذاکره به پشتوانه نیروهای مسلح  حقوق حقه ملت را از نظام های مختلف طلب می کنند.

فرماندار رودبار تاکید کرد: سیاست نظام جمهوری اسلامی مراوده دوستانه با سایر ملل و آزاد اندیشان دنیا می باشد اما زمانی که نیاز باشد حضور به هنگام و مقتدرانه نیز دارد و این نشان از اقتدار مجموعه نیروهای مسلح ما است.

مهندس غضنفری در خاتمه تصریح کرد: علی رغم وجود تفکر و نگاه های اقتصادی، فرهنگی و .... مختلف، این افتخار را داریم که همه در یک حوزه جغرافیایی به نام ایران زیر لوای ولی امر مسلمین برای یک حرکت مهم و رو به جلو جهت آبادانی کشور تلاش کنیم.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم، امیر دریادار دوم بیاتی فرمانده مرکز آموزش تفنگداران دریایی قمر بنی هاشم منجیل گفت: این مرکز افتخار دارد که برای سال پنجم میزبان دانشجویان و استادان دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا می باشد.

 


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 3 آبان 1395 ساعت: 12:39
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

بدون شرح

  • 31

Image result for ‫اربعین 95‬‎

""500x585_147682272768458 4 " "

انشاء ا... اربعین حسینی  دربین الحرمین 


  • تاریخ ارسال : شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 16:53
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

خبر جنجالی پیدا شدن پری دریایی واقعی + عکس

  • 20

 

باز هم خبر جنجالی پیدا شدن یک پری دریایی واقعی این بار در انگلیس

همه ما نام پری دریایی را شنیده ایم و حتی فیلم های جذابی ذر مورد آنها ساخته شده است. اما به نظر می رسد برای اولین بار یک پری دریایی واقعی در سواحل انگلیس پیدا شده است.

خبر جنجالی پیدا شدن پری دریایی واقعی + عکس

خبر پیدا شدن پری دریایی عجیب

در فیلمی که اخیرا منتشر شده است بقایای پوسیده شده یک پری دریایی در ساحل را به تصویر می کشد.  این موجود عجیب دارای بدنی شبیه به انسان و دمی شبیه به ماهی است که در سواحل انگلیس پیدا شده است.

در حالی که نصف بدن این موجود عجیب پوسیده است قسمت دم و سر آن کاملا سالم باقی مانده است.

” پل جونز” کسی که برای اولین بار این موجود را در ساحل پیدا کرده است در این خصوص گفته است : امروز در سواحل ” گریت یارموث” ما موجود عجیبی پیدا کردیم که شبیه یک پری دریایی است که به نظر می رسد توسط امواج به ساحل آورده شده است.

انتشار این ویدئو واکنش های را به همراه داشته است. برخی آن را جسد  یک پری دریایی واقعی دانستند  و برخی دیگر آن را فک دریایی مرده دانستند که تعداد زیادی از نوع قهوه ای آن در این ساحل زندگی می کنند.

 

خبر جنجالی پیدا شدن پری دریایی واقعی + عکس

 


  • تاریخ ارسال : شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 16:46
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تشکر ارتش از پوشش مطلوب رسانه ای رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت

  • 17

 

به دنبال پایان یافتن رزمایش سه روزه " اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت " نیروی هوایی؛ امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی خانی، سخنگوی ارتش جمهوری اسلامی ایران از رسانه های کشور اعم از رسانه ملی، خبرگزاری ها و مطبوعات بدلیل پوشش مطلوب و اثربخش این رزمایش تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، تقی خانی ضمن اظهار خدا قوت به رسانه های جمعی که توانمندی های سربازان غیور کشور در نیروی هوایی را به خوبی منعکس کردند، گفت: بدون شک ارائه و نمایش توانمندی های فرزندان غیور ملت در ارتش جمهوری اسلامی ایران در رزمایش های گوناگون مرهون احساس وظیفه و تلاش های موثر اصحاب رسانه می باشد که برخی با حضور خود در مناطق عملیاتی رزمایش و بعضی نیز از کیلومتر ها دورتر با احساس وظیفه دینی و ملی، توانمندی های دلاور مردان ارتش را منعکس کرده و نقش بسیار مهمی در نمایش گوشه هایی از قدرت دفاعی و بازدارندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران با پیام صلح و دوستی به کشورهای دوست و مسلمان ایفا کردند.

 


  • تاریخ ارسال : شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 16:41
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

جملات ارزشمند و اخلاقی از بزرگان

  • 18

 

جملات ارزشمند و اخلاقی از بزرگان

 
هیچ چیز در زندگی شیرین تر از این نیست که کسی انسان را دوست بدارد. من در زندگانی خود هر وقت فهمیده ام که مورد محبت کسی هستم, مثل این بوده است که دست خداوند را بر شانه خویش احساس کرده ام . چارلز مورگان
 
کسیکه پشت الاغ باد به غبغب بیندازد ، چون اسب سوار شود پاک دیوانه خواهد شد . ارسطاطالیس
 
کلید رازهای بزرگ ، در ژرفای کمی نیست . حکیم ارد بزرگ
 
نیاسائید ، زندگی در گذر است . بروید و دلیری کنید ، پیش از آنکه بمیرید ، چیزی نیرومند و متعالی از خود بجای گذارید ، تا بر زمان غالب شوید . گوته
 
کسی که نماز را از وقتش تأخیر بیندازد، (فردای قیامت) به شفاعت من نخواهدرسید . رسول خدا صلی الله علیه و آله

  • تاریخ ارسال : شنبه 1 آبان 1395 ساعت: 16:38
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 868
            کل نظرات کل نظرات : 1
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 7
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 2
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 7
            بازدید ماه بازدید ماه : 17
            بازدید سال بازدید سال : 718
            بازدید کلی بازدید کلی : 23757

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 52.14.126.74
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پژواک و آدرس pejvak210.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  FarshidFarshid - سلام آیا تا کنون تجربه ی کار با بهترین سایت کسب در آمد ایران را داشته اید...


                  اگر پاسخ شما منفی است لطفا سری به این سایت بزنید و عضو شوید و بهترین را تجربه کنید.


                  باتشکر فراوان ، بهترین ها... - 1394/5/5/pejvak2

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به پژواک بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف