خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می شوند

تبلیغات

تبلیغات

جستجو

جستجو

پیوندهای روزانه

پیوندهای روزانه

لینک دوستان

لینک دوستان

امکانات جانبی

امکانات جانبی

Alternative content


خودروهای آینده با اثر انگشت روشن می شوند

  • 9

 

  اخباراقتصادی  ,خبرهای اقتصادی ,خودروهای آینده

نسل جدید خودروها را می توان با اثر انگشت روشن و با فناوری شناسایی صورت آینه های آن را تنظیم کرد.

 به گزارش مهر به نقل از نیو اطلس، در آینده نزدیک می توان از فناوری بیومتریک برای شخصی سازی داخل کابین خودروها نیز استفاده کرد. 

 در همین راستا شرکت کانتیننتال قصد دارد با ارائه چند ابزار بیومتریک علاوه بر هوشمند ترکردن خودرو، امنیت آن نیز افزایش دهد.  

 این شرکت دکمه استارتی برای خودرو طراحی کرده که با اثر انگشت روشن می شود . فرد می تواند بدون استفاده از کلید وارد خودرو شود و فقط با فشار دادن انگشت خود روی کلید استارت، خودرو روشن می شود.

 به این ترتیب نه تنها دزدیدن خودرو مشکل تر می شود بلکه نوجوانان و کودکان خانواده نیز نمی توانند بدون اجازه از خودرو استفاده کنند. 

 همچنین  در داخل کابین از دوربین با قابلیت شناسایی صورت استفاده می شود. با استفاده از این قابلیت حرکت دادن آینه ها، وضعیت نشستن، کنترل دمای داخل کابین و حتی کانال رادیو نیز به محض نشستن فرد مورد نظر در خودرو با توجه به ترجیحات او تنظیم می شود. 

 به نظر می رسد تسلا نیز تصمیم دارد این طرح مفهمومی را در مدل S به کار بگیرد . به این ترتیب رانندگان می توانند پروفایل های خود رادر سیستم اطلاعات ذخیره کنند. این فناوری در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ نیز عرضه خواهد شد. 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 30 آذر 1395 ساعت: 11:6
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

جنگ نرم امروز پیچیده تر از جنگ سخت دوران دفاع مقدس است

  • 8

 

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: جنگ نرم امروز پیچیده تر از جنگ سخت دوران دفاع مقدس است.

حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، در مراسم تجلیل از پیشکسوتان ارتش در غرب کشور که در کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان تجلیل از مردانگی، مروت و ایثارگری است.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 30 آذر 1395 ساعت: 11:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

انگلیس منبع شر و نکبت

  • 12

 

افسران - انگلیس منبع شر و نکبت


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 30 آذر 1395 ساعت: 11:3
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

علمی موجب عزت و اقتدار می شود که از دل استعدادهای ملت بجوشد

  • 7

 

امیر سرتیپ موسوی، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در نخستین جشنواره دانش و پژوهش نیرو‌های مسلح که صبح امروز در سالن اجتماعات کوثر ستاد نیروی انتظامی برگزار شد، گفت: علمی موجب عزت و اقتدار می شود که از دل استعدادهای ملت بجوشد.
به گزارش روابط عمومی ارتش، در این جشنواره که توسط ستاد کل نیرو‌های مسلح و با حضور تعدادی از فرماندهان، مسئولان عالی رتبه و پژوهشگران و نخبگان برتر نیرو‌های مسلح برگزار شد، امیر سرتیپ موسوی طی سخنانی آرمان‌خواهی را از شاخصه‌های ایرانیان خواند و گفت: یکی از ویژگی‌های بارز ملت ایران آرمان‌خواهی در مسیر الگو شدن برای جهانیان است. ملتی که خواهان تمدن اسلامی با تمام ویژگی‌های ناب آن می باشد.

 

 

 

  • تاریخ ارسال : سه شنبه 30 آذر 1395 ساعت: 11:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

نزدیکترین.....

  • 20

 

افسران - نزدیکترین.....


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 30 آذر 1395 ساعت: 11:1
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تهدیدهای کویر را به فرصت تبدیل کرده‌ایم

  • 5

 

فرمانده نیروی زمینی ارتش از استقرار تعدادی از یکان های این نیرو در کویر خبر داد و گفت: اگر دشمن بخواهد از شرق و جنوب شرق کشور و شمال سواحل مکران تهدیدی علیه ما ایجاد کند، با آمایش سرزمینی در این مناطق، شرایط را بر دشمن تحمیل می‌کنیم و او را از پای در می‌آوریم.
امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین رونمایی از طرح ملی آمایش دفاعی - امنیتی کویر و بیابان با رویکرد استقرار جمعیت اظهار داشت: کویر از نگاهی هم تهدید و هم فرصت است. در واقع برای کسانی که نتوانند از موهبت کویر استفاده کنند، یک تهدید محسوب می‌شود و شاید هم این تهدید بالقوه باشد که البته امکان تبدیل به فعل شدن را هم دارد.
 وی افزود: نیروی زمینی ارتش نگاهی همراه با فرصت  به کویر دارد و برای اینکه در جنگ احتمالی آینده صحنه نبرد را بتوانیم به دشمن تحمیل کنیم، با یک آمایش سرزمینی مناسب به تهدیدات پاسخ خواهیم داد و در پایداری امنیت نقش خواهیم داشت.
 امیر سرتیپ حیدری گفت: ما از کویر نمی‌ترسیم و کویر برای ما تهدید نیست زیرا توانسته ایم به این قدرت و اقتدار برسیم که اگر دشمن بخواهد از شرق و جنوب شرق کشور و شمال سواحل مکران تهدیدی را علیه ما ایجاد کند با آمایش سرزمینی در این مناطق، شرایط را بر دشمن تحمیل کرده و آنها را از پای در می‌آوریم.
 فرمانده نزاجا خاطرنشان کرد: در این آمایش جدید پنج یکان را در منطقه استقرار می‌دهیم که البته این کار بعد از ارائه آموزش‌های لازم و فراهم شدن ملزومات آن میسر ‌شده لذا اگر زمانی کویر برای کشور تهدید محسوب می‌شد، امروز برای نیروی زمینی ارتش کویر به یک فرصت تبدیل شده است.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 30 آذر 1395 ساعت: 11:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

آشنایی با شب یلدا در چهار گوشه ایران

  • 18

رسوم شب یلدا در ایران , رسوم شب چله

آداب و رسوم مردم ایران در شب یلدا

 انار و هندوانه را که در کنار هم ببینی نمی‌توانی یاد چیزی جز یلدا بیفتی. شبی که می‌گویند خورشید در آن متولد شده است و هر روز که از آن می‌گذرد، یک دقیقه به طول روز اضافه می‌شود.

هر چند این روزها برای ما یلدا تولد خورشید است اما برای ایرانیان قدیم بیشتر طولانی‌ترین شب سال بود. شبی نحس که اهریمن تاریکی در آن ترک‌تازی می‌کرد.

 برای همین بود که ایرانی‌ها در آن تا تولد خورشید دور آتش جمع می‌شدند و سفره پهن می‌کردند. ایرانیان باستان برای آنکه شب یلدا را به رغم اهریمن بدکنش به خوشی بگذرانند، آخرین بازمانده‌های میوه‌های پاییزی را جمع می‌کردند و بر سفره‌شان می‌گذاشتند و آن را نثار اهورامزدا می‌کردند.

دوستان عزیز پیشاپیش یلداتون مبارک و قلبتون مثل برف سفید و پاک

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 30 آذر 1395 ساعت: 10:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

صلوات برای رفع گناهان و از بین رفتن غم

  • 9

 

صلوات برای رفع گناهان,رفع غم,صلوات برای رفع غم

صلوات برای رفع گناهان و از بین رفتن غم

 از امام زمان علیه السلام  منقول است که هرکس به این صورت بر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله صلوات بفرستد، گناهانش محو  می شود و غم هایش از بین می رود. اسباب خیر و روزی برایش فراهم می شود، بر دشمنش غلبه می یابد و از رفیقان رسول الله صلی الله علیه و آله می شود؛ و ...

  اللهم یا اَجوَدَ مَن اَعطی وَ یا خَیرَ مَن سُئِلَ وَ اَرحَمَ مَنِ استُرحِمَ. اللهمَّ صل علی محمدٍ و آل محمدٍ فی الاَوَلِینَ وَ صَل علی محمدٍ و آل محمدٍ فی الآخِرِینَ وَ صل علی محمدٍ و آل محمدٍ فی المَلَاءِ الاَعلی ( الی یَومِ الِّدینَ ) وَ صل علی محمدٍ و آل محمدٍ فی المِرسَلینَ. اللهم اَعطِ محمدًا و آل محمد الوَسیلةَ وَ الشَّرَفَ وَ الفَضِیلَةَ وَ الدَّرَجَةَ الکَبِیرةَ. اللهم اِنِّی آمَنتُ بِمُحمدٍ صلی اللهُ عَلَیهِ وَ آلِهِ وَ لَم اَرَهُ فَلا تَحرِمنی یَومَ القِیامَةَ رُؤیَتَهُ وَ ارزُقنِی صُحبَتَهُ وَ تَوَفَّنِی علی مِلَّتِهِ وَ اسقِنی مِن حَوضِهِ مَشرَبًا رَوِیًا سائِغًا هَنِیئًا لااَظمَاُ بَعدَهُ اَبَدًا اِنَّکَ علی کُلِّ شَیءٍ قَدِیرٌ. اللهمَّ کَما آمَنتُ بِمُحمدٍ صلی الله علیه و آله وَ لَک اَرَهُ فَعَرِّفنِی فِی الجِنانِ وَجهَهُ.  اللهمّ بَلِّغ رُوحَ محمدٍ عِنِّی تَحِیةً کَثِیرَةً وَ سَلامًا وَ صَلَواتِی. 

 منبع : بحارالانوار ج 86 ص 96

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 30 آذر 1395 ساعت: 10:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

یلدا

  • 5

 

 

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 30 آذر 1395 ساعت: 10:48
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

رزمایش‌های نزاجا؛ از تاکتیک‌های ابداعی تا عملیاتی شدن آخرین دستاوردهای تسلیحاتی

  • 11
نیروی زمینی ارتش در رزمایش‌های گذشته خود به آزمون توان عملیاتی یگان‌های خود با توجه به تهدیدات منطقه‌ای و آزمایش آخرین دستاوردهای تسلیحاتی در حوزه دفاع زمینی پرداخته است.
 نیروی زمینی یکی از مهمترین ارکان نیروی مسلح هر کشوری محسوب می‌شود. هرگاه در جریان منازعات نیروی زمینی کشور الف وارد کشور ب شود و بخشی از مناطق آن کشور را تحت کنترل و اراده سیاسی خود درآورد، این به منزله تصرف آن منطقه محسوب می‌شود. از این رو اهمیت نیروی زمینی نسبت به دیگر نیروها بیشتر و حضورش در عرصه منازعات به مراتب حیاتی‌تر است.
 
این در حالی است که هجوم جنگنده‌ها در جریان منازعات در ورای مرزها هیچ‌وقت به مثابه تصرف کشور مورد تهاجم قرار گرفته محسوب نمی‌شود و تنها بخشی از اراده کشور مهاجم را در قالب تخریب و وارد کردن خسارات به کشور دیگر تحمیل می‌کند.
 
به هر میزان که نیروی زمینی قدرتمند باشد در واقع نشان از میزان قدرت ارتش آن کشور دارد، برای نمونه ارتش کشوری همچون عربستان، که از این حیث ضعیف است و از نیروی انسانی شجاع، تاکتیک پذیر و زبده برخوردار نیست، نمی‌تواند در عرصه منازعات بردی داشته باشد.
 
اگرچه کارشناسان نظامی نیروی زمینی را نیرویی انسان‌محور می‌دانند، اما از آنجا که در عصر کنونی سلاح‌ها و بمب‌های متنوعی برای تخریب گسترده نیروهای پیاده به‌وجود آمده است، این نیرو نیز برای دفاع و پیشروی نیازمند تجهیزات آفندی و پدافندی فنی، تخصصی و پیچیده است که می‌توان عنوان کرد نیروی انسانی و تجهیزات مهمترین ارکان این نیرو را تشکیل می‌دهند.

رزمایش‌های نزاجا؛ از تاکتیک‌های ابداعی متاثر از تهدیدات منطقه‌ای تا عملیاتی شدن آخرین دستاوردهای تسلیحاتی
امروزه مهمترین شاخصه‌هایی که یک نیروی زمینی را در صدر توان رزمی قرار می‌دهد، عبارتست از سرعت و تحرک بالا، آرایش سریع، اتکا به نیروی متخصص، رصد لحظه به لحظه و تدبیر مقابله با تهدید، ارتقای ضریب اطلاعاتی و عدم غافلگیری، و از همه مهمتر وحدت در اجرای عملیات است که هر نیرویی به این مولفه‌ها مجهز باشد، در صحنه نبرد کارآیی لازم را برای نیل به اهداف سلسله مراتب خواهد داشت.

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 آذر 1395 ساعت: 15:36
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

حلب را هم پس گرفتیم به زودی سربازان روح الله قدس را پس میگیرد از شیاطین زمان

  • 5

خرمشهر را پس گرفتیم فلوجه و حلب را هم پس گرفتیم به زودی سربازان حضرت روح الله قدس را پس میگیرد از شیاطین زمان

افسران - خرمشهر را پس گرفتیم فلوجه و حلب را هم پس گرفتیم به زودی سپاه روح الله قدس را پس میگیرد از شیاطین زمان

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 آذر 1395 ساعت: 15:35
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

حلب را خدا آزاد کرد نه کدخدا

  • 11

 

افسران - حلب را خدا آزاد کرد نه کدخدا

  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 آذر 1395 ساعت: 15:34
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

حلب هم آزاد شد به برکت استقامت در راه حق

  • 5

 

افسران - حلب هم آزاد شد به برکت استقامت در راه حق

یٰا أَیُّهَا اَلَّذِینَ آمَنُوا إِنْ تَنْصُرُوا اَللّٰهَ یَنْصُرْکُمْ وَ یُثَبِّتْ أَقْدٰامَکُمْ
#حلب هم آزاد شد به برکت استقامت در راه حق


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 آذر 1395 ساعت: 15:32
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

هفته وحدت گرامی باد

  • 16

 

افسران - آغاز هفته وحدت گرامی باد


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 آذر 1395 ساعت: 15:31
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

شکست سعودی‌ها؛ از جنگ «نظامی» تا جنگ «نفتی»

  • 10

یک روزنامه عرب زبان نوشت:‌ مجله اکونومیست دو ماه پس از مقاله «ویرانی مصر» و دو روز پس از مقاله‌اش علیه ایران و عربستان مبنی بر اقدام این دو کشور در به راه انداختن جنگ‌های نیابتی-مذهبی از زبان وزیر خارجه بریتانیا، اکنون از فروپاشی سیاست خارجی رژیم سعودی سخن می‌گوید؛ اما به راستی دقیقا چه اتفاقی افتاده است؟ و چرا الان؟   

به نقل از رأی الیوم، در هفته جاری حکومت عربستان سعودی دو ضربه سخت از بریتانیا دریافت کرد؛ حکومتی که عربستان آن را جایگزین «آمریکای ترامپ» به حساب آورده و تکیه شدیدی بر دوستی و حمایت آن دارد. ضربه دوم هم ضربه‌ای رسمی بود که در میدان رسانه به این حکومت وارد شد.

شکست سعودی‌ها؛ از جنگ «نظامی» تا جنگ «نفتی»


نخستین ضربه در میدان سیاست بود که «بوریس جانسون» وزیر امور خارجه بریتانیا به سعودی‌ها وارد کرد. او نه تنها ایران و عربستان را به راه اندازی جنگ‌های نیابتی در خاورمیانه متهم بلکه اعلام کرد که پادشاهی سعودی به دنبال گسترش تفکر وهابیت در جهان است! با وجود چنین اظهارات تندی، وی طی سفر به ریاض حاضر به عذرخواهی نشد!.

ضربه دوم را مجله قدیمی اکونومیست، که در بین جوامع غربی معتبر است، به رژیم سعودی زد. این مجله طی مقاله‌ای تحلیلی که در شماره اخیرش در جمعه گذشته به چاپ رسید، بیان کرد که حکومت سعودی با شکست‌هایی در تمام جبهه‌ها اعم از یمن، سوریه، لبنان،‌ عراق و همینطور «اوپک» مواجه شده است.


  • تاریخ ارسال : چهار شنبه 24 آذر 1395 ساعت: 15:28
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

ادغام در اقتصاد جهانی افتخار نیست

  • 10

 

افسران - ادغام در اقتصاد جهانی افتخار نیست


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 22 آذر 1395 ساعت: 6:40
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

عکس معنا دار سایت حضرت آقا...

  • 12

 

افسران - عکس معنا دار سایت حضرت آقا...


  • تاریخ ارسال : دو شنبه 22 آذر 1395 ساعت: 6:39
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

دلهره های آخرالزمانی !

  • 33

 

خرالزمان  در حدیث,علائم آخرالزمان

آخرالزمان دورانی است سراسر غفلت از خدا

 خداوند به مسلمانان هشدار می دهد که مبادا پس از وفات پیامبر به دوران جاهلیت خود بازگردند. مسئله ای که در تمام امت های گذشته رخ داده است. مثلاً حضرت ابراهیم(علیه السلام) برای ترویج یکتاپرستی و برچیدن بت پرستی مبعوث شد، خانه خدا را به عنوان مرکز توحید تجدید بنا کرد؛ اما با وفات ایشان دوباره خانه خدا، تبدیل به مرکز شرک شد.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 21 آذر 1395 ساعت: 7:2
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

ارتش جمهوری اسلامی ایران شرکت لیزینگی خودرو ندارد

  • 15

روابط‌ عمومی ارتش اعلام کرد: ارتش‌جمهوری اسلامی ایران شرکت لیزینگی خودرو ندارد و شرکت های لیزینگ خودرو که به نام ارتش فعالیت می‌کنند هیچ‌گونه مجوز و یا موافقتی از سوی ارتش دریافت نکرده‌اند.

 

  در پی تماس جمعی از کارکنان و مردم و در خواست متقاضیان خرید از شرکت‌های لیزینگی خودرویی با فرماندهان و دفاتر ارتباطات مردمی یکان های ارتش مبنی بر ثبت ‌نام در شرکت‌های مذکور، روابط‌ عمومی ارتش اعلام کرد: ارتش‌جمهوری اسلامی ایران شرکت لیزینگی خودرو ندارد و شرکت های لیزینگ خودرو که به نام ارتش فعالیت می‌کنند هیچ‌گونه مجوز و یا موافقتی از سوی ارتش دریافت نکرده‌اند.

روابط ‌عمومی ارتش همچنین خاطرنشان کرد: ارتش هیچ‌گونه مسئولیتی در قبال ثبت‌نام در شرکت‌های لیزینگ خودرو نداشته و هرگونه مسئولیت مستقیما متوجه افراد ثبت‌نام کننده خواهد‌بود.

  • تاریخ ارسال : یک شنبه 21 آذر 1395 ساعت: 7:0
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

قدر داشته‌هایت را بدان

  • 9

 

متن های ناب و زیبــا, متنهای فلسفی

متن های زیبا و خواندنی 

 

آب جوشی که سیب زمینی را نرم میکند،
همان آب جوشی است که تخم مرغ را سفت می کند.
مهم نیست چه شرایطی پیرامون شماست.
مهم این است درون خود چه داری...!!!!


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 21 آذر 1395 ساعت: 6:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) 4 نیروی زمینی ارتش در منطقه جنوب شرق کشور برگزار خواهد شد

  • 11

 

 امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: رزمایش بزرگ محمد رسول الله (ص) 4 از فردا به ‌مدت سه‌روز در منطقه عمومی جنوب شرق کشور در وسعت220 هزار کیلومتر مربع و با ‌شرکت یگان‌های مختلف نیروی زمینی و پشتیبانی نیروی هوایی و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء(ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 21 آذر 1395 ساعت: 6:57
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

پایان تعمیرات اساسی ناو «خارک»

  • 15

 

باحضور امیر سرلشکر «عطاالله صالحی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه یکم دریایی نیروی دریایی ارتش در بندرعباس، یدک‌کش «زرینه رود» به ناوگان دریایی ارتش ملحق شد.

همچنین مراحل تعمیرات اساسی ناو بومی ‌شده «خارک» به پایان رسید.
یدک‌کش «زرینه رود» به مدت شش ماه توسط کارخانجات منطقه یکم نیروی دریایی ارتش مراحل بازسازی را طی کرده است. این یدک‌کش قابلیت جابه‌جایی یگان‌های شناور و یدک کردن مقادیر قابل توجهی آب، سوخت و سازه‌های دریایی دارد.
این سامانه با توجه به برخورداری از پمپ در عملیات‌های اطفای حریق نیز کاربرد لازم را دارد.
یدک‌کش «زرینه رود» 430 تُن وزن دارد و طول، عرض و ارتفاع آن به ترتیب 32، 8.5 و 11 متر است. همچنین از 2 موتور با قدرت 30 هزار اسب بخار و دو ژنراتور برخوردار است.
سیستم رانش ناو «خارک» نیز برای نخستین بار توسط متخصصان بومی، بازسازی شد.

  • تاریخ ارسال : یک شنبه 21 آذر 1395 ساعت: 6:56
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

شهید کشوری الگوی خلبانان امروز هوانیروز است

  • 13

فرمانده هوانیروز ارتش در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر امیران، سرداران و ۱۵۰ شهید شهرستان سیمرغ گفت: شهید کشوری الگوی خلبانان امروز هوانیروز است. 

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان هوشنگ یاری، اظهار کرد: مرگ برای برخی تلخ و برای بعضی دیگر شیرین است که این موضوع به اعتقادات، اخلاقیات و جهان‌بینی افزاد بر می گردد.
وی در ادامه گفت: شهید مرگ را برای خود شیرین و بعنوان گنجینه‌ای ارزشمند می‌بیند و از آن نمی‌ترسد بلکه با آغوش باز به سراغ شهادت می‌رود


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 21 آذر 1395 ساعت: 6:53
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

اینقدر اینها وقیحند....

  • 30

 

 

افسران - اندر نصیحت های پدرانه ی امام جامعه ولی صد حیف ...


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 21 آذر 1395 ساعت: 6:52
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

امام خامنه ای

  • 12

 

 
افسران - تاریخ قضاوت خواهد کرد :
امام خمینی ( ره ) : پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت آسیبی نرسد 

  • تاریخ ارسال : سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 10:5
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

و بالوالدین احسانا

  • 18

"""photo_2016-12-04_22-37 - " 1 " 0 "

 

  • تاریخ ارسال : سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 10:4
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

رویاهای برجامی

  • 13

افسران - رویاهای برجامی دولت لیبرال....


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 9:58
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

منطقه حفاظت شده دنا

  • 18

 

پوشش گیاهی منطقه حفاظت شده دنا

منطقه حفاظت شده دنا در استان كهكيلويه و بوير احمد واقع شده است

 منطقه حفاظت شده دنا، دهمین ذخیره‌گاه بیوسفری ایران، هنوز هم با وجود زخم‌ها، تیشه‌ها و تبرها نفس می‌کشد و حیات را به دنانشینان ارزانی می‌دارد.‌دنا و کهگیلویه و بویراحمد کوهستانی ترین منطقه ایران است که حدود سه‌چهارم آن را کوه‌ها و ناهمواری‌ها فرا گرفته است. 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 9:51
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

فرمانده کل ارتش توان عملیاتی پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی را مورد ارزیابی قرار داد

  • 8

 

امیر سرلشکر عطاءالله صالحی با حضور در پایگاه شکاری شهید عبدالکریمی بندرعباس توان عملیاتی این پایگاه را مورد ارزیابی قرار داد.

 به گزارش روابط عمومی نیروی هوایی ارتش، در این بازدید امیر سرلشکر عطاءالله صالحی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در قسمت های آموزشی، عملیاتی، بازآماد و آشیانه؛ توان رزمی و عملیاتی پایگاه شهید عبدالکریمی را مورد ارزیابی قرار داد و بر افزایش روز افزون توان عملیاتی و بهره گیری از آخرین آموزش ها و تجهیزات تأکید کرد.
 همچنین با حضور سرلشکر صالحی در رمپ پروازی، سه فروند جنگنده اف4 نیروی هوایی ارتش به پرواز درآمده و آمادگی تیزپروازان این نیرو را برای حفاظت از امنیت آسمان ایران اسلامی به نمایش گذاشتند.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 9:50
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

عدم کنترل دریا، فرصت تهدید را فراهم می کند

  • 9

 

دریادار حبیب الله سیاری در جمع دانشجویان دافوس آجاگفت: دریا برای ما فرصت است ولی اگر قدرت کنترل آن را نداشته باشیم این فرصت به تهدیدی جدی تبدیل خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی ارتش، امیر دریادر سیاری، فرمانده نیروی دریایی که به مناسبت هفتم آذر و گرامیداشت حماسه آفرینی های این نیرو  در جمع دانشجویان دافوس حضور یافته بود طی سخنانی خطاب به آنان گفت: قدرت دریایی ابعادی دارد که ناوگان نظامی از جمله آن است و بحمدالله نیروی دریایی این بُعد را برای کشور عزیزمان به نحو احسن به ارمغان آورده و مرزهای دفاعی ایران را تا آب های آزاد گسترش داده است.


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 9:48
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

گناهان کبیره

  • 15

 

انواع گناهان کبیره،گناهان کبیره کدامند

گُناهان کَبیره گناهانی هستند که از گناهان عادی بزرگتر و متفاوت هستند

  گُناهان کَبیره در تعالیم دینی اسلامی گناهانی هستند که از گناهان عادی بزرگتر و متفاوت هستند و در قرآن و روایات امامان شیعه بر مرتکبین آنها وعده آتش دوزخ داده شده‌است.

در شماره و تعداد گناهان کبیره بین مذاهب مختلف اسلامی(شیعه و سنی) اختلاف است. بعضی تعداد آن را ۲۵ و بعضی دیگر هفتاد شمرده‌اند.
خداوند در قرآن، در سوره نساء آیه ۳۱ می‌فرماید: ﴿إِنْ تَجْتَنِبُوا كَبَائِرَ مَا تُنْهَوْنَ عَنْهُ نُكَفِّرْ عَنْكُمْ سَيِّئَاتِكُمْ وَنُدْخِلْكُمْ مُدْخَلًا كَرِيمًا﴾ ترجمه:« اگر از گناهان بزرگي كه از آنها نهي مي‌شويد دوري گزينيد، گناهان كوچكتان را از شما مي‌زداييم‌ و شما را در جايگاهي ارجمند و پركرامت در مي‌آوريم. »

 


  • تاریخ ارسال : سه شنبه 16 آذر 1395 ساعت: 9:43
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

امام علی (ع )

  • 17

 

افسران - هر که در طلب دنیا زیاده روی کند...

  • تاریخ ارسال : یک شنبه 14 آذر 1395 ساعت: 10:48
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

پیش بینی رهبر انقلاب در خصوص بد قولی امریکا

  • 19
افسران - با رای99 سنای آمریکا شد انچه گفته شد؛ حدث ما حدث؛ رهبر معظم در روز تنفیذ روحانی: آنهائی که دل به بیرون ظرفیت ملت ایران میبندند، به مشکل میخورند...

  • تاریخ ارسال : یک شنبه 14 آذر 1395 ساعت: 10:37
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

بوت سریعتر ویندوز 10 با تغییر در تنظیمات

  • 13

بر کسی پوشیده نیست که مایکروسافت تمام تلاش خود را در جهت بهینه کردن فضای تعاملی ویندوز 10 دسکتاپی به کار گرفته، با این حال با اعمال برخی ترفندها کاربران قادر خواهند بود سرعت سیستم‌عامل دستگاه خود را به خصوص هنگام بوت شدن افزایش دهند. با ما در ادامه همراه باشید تا یکی از این راه‌ها را مرور نماییم.

 افزایش سرعت ویندوز, سیستم‌عامل

افزایش سرعت بوت ویندوز 10

 ویندوز 10 به سخت‌افزاری به مراتب ساده‌تر از نسخه‌های پیشین این سیستم‌عامل برای اجرا نیاز دارد، با این حال برخی از دستگاه‌های نسبتاً قدیمی هنگام بوت ویندوز 10 با مشکلاتی مواجه می‌شوند که انجام این عمل را به تأخیر میندازد.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 14 آذر 1395 ساعت: 10:29
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

هشدار سرلشگر فیروزآبادی به سنای آمریکا: هزینه‌های نظامی نقض برجام سنگین خواهد بود/دردسر درست نکنید

  • 20

 

  اخبارسیاسی ,خبرهای  سیاسی ,سرلشگر فیروزآبادی

فیروزآبادی گفت: بهتر است در شرایط بد اقتصادی که آمریکا در آن به سر می برد، سنای این کشور دردسر جدیدی برای آمریکا ایجاد نکند.

 مشاور عالی نظامی فرماندهی معظم کل قوا گفت:‌ سنای آمریکا قبل از دادن رای به تمدید تحریم ها علیه ایران که نقض برجام محسوب می شود، لازم است هزینه های سنگین نقض برجام در ابعاد مختلف سیاسی، بین المللی، حقوقی، مالی و نظامی آن‌ را محاسبه کند.

 به گزارش  میزان ؛ سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی  در گفت و گویی که دقایقی پیش از تصویب طرح تمدید 10ساله «قانون تحریم‌های ایران» در مجلس سنای آمریکا منتشر شد، هشدار داد: سنای آمریکا قبل از دادن رای به تمدید تحریم ها علیه ایران که نقض برجام محسوب می شود، لازم است هزینه های سنگین نقض برجام در ابعاد مختلف سیاسی، بین المللی، حقوقی، مالی و نظامی آن‌ را محاسبه کند.

 سرلشکر فیروزآبادی با تاکید بر اینکه نقض برجام هزینه های بسیار سنگینی برای آمریکا بدنبال خواهد داشت، گفت: بهتر است در شرایط بد اقتصادی که آمریکا در آن به سر می برد، سنای این کشور دردسر جدیدی برای آمریکا ایجاد نکند.

 


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 14 آذر 1395 ساعت: 10:28
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

تاثیر مشابه عشق و مذهب بر مغز

  • 18

مطالعات اخیر محققان امریکایی نشان می دهد که عشق و مذهب تاثیر مشابهی بر عملکرد مغز دارند.

  اخبار علمی,خبرهای علمی ,تاثیر مشابه عشق و مذهب بر مغز

 به گزارش مهر، مطالعات اخیر محققان امریکایی دانشگاه University of Utah حقایق جدیدی از تاثیر مذهب بر مغز را برملا کرده که قابل توجه است. در این مطالعه بهfMRI نوزده نفر از افراد مذهبی که تحت تاثیر دعا، کتاب مقدس و عبادت هستند، پرداخته شد. محققان در ادامه دریافتند که هسته آکومبنس مغز در این افراد فعال است. accumbens ناحیه ای از مغز است که با لذت و پاداش مرتبط است.


  • تاریخ ارسال : یک شنبه 14 آذر 1395 ساعت: 10:25
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ادامه مطلب

ماه ربیع الاول

  • 12

Image result for ‫ماه ربیع الاول‬‎


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 11 آذر 1395 ساعت: 6:42
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

نیروی زمینی ارتش برای پاسخگویی به هرگونه تهدید آماده است

  • 19
 

امیر سرتیپ کیومرث حیدری گفت: نیروی زمینی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است و ما برای هرگونه تهدیدی، تاکتیک مقابله با ان را پیش بینی کرده ایم.

 


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 14 آذر 1395 ساعت: 6:39
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

"◄جهــــاد...

  • 17
 

افسران -


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 14 آذر 1395 ساعت: 6:38
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,

مشکلات موجود در مسأله توافق هسته ای

  • 8

افسران - مشکلات موجود در مسأله توافق هسته ای بخاطر عجله در زودتر به سرانجام رساندن #توافق است. #برجام


  • تاریخ ارسال : پنج شنبه 11 آذر 1395 ساعت: 6:37
  • نویسنده :

می پسندم نمی پسندم
نظرات()
برچسب ها : ,
ورود کاربران

ورود کاربران

    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع

    عضويت سريع

      نام کاربری
      رمز عبور
      تکرار رمز
      ایمیل
      کد تصویری
      چت باکس

      چت باکس


        نام :
        وب :
        پیام :
        2+2=:
        (Refresh)
        پشتيباني آنلاين

        پشتيباني آنلاين

          پشتيباني آنلاين
          آمار

          آمار

            آمار مطالب آمار مطالب
            کل مطالب کل مطالب : 868
            کل نظرات کل نظرات : 1
            آمار کاربران آمار کاربران
            افراد آنلاین افراد آنلاین : 1
            تعداد اعضا تعداد اعضا : 0

            آمار بازدیدآمار بازدید
            بازدید امروز بازدید امروز : 10
            بازدید دیروز بازدید دیروز : 0
            ورودی امروز گوگل ورودی امروز گوگل : 1
            ورودی گوگل دیروز ورودی گوگل دیروز : 0
            آي پي امروز آي پي امروز : 3
            آي پي ديروز آي پي ديروز : 0
            بازدید هفته بازدید هفته : 10
            بازدید ماه بازدید ماه : 20
            بازدید سال بازدید سال : 721
            بازدید کلی بازدید کلی : 23760

            اطلاعات شما اطلاعات شما
            آی پی آی پی : 18.216.32.116
            مرورگر مرورگر :
            سیستم عامل سیستم عامل :
            تاریخ امروز امروز :
            تبادل لینک هوشمند

            تبادل لینک هوشمند

              تبادل لینک هوشمند

              برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان پژواک و آدرس pejvak210.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






              خبرنامه

              خبرنامه

                براي اطلاع از آپيدت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



                آخرین نطرات کاربران

                آخرین نطرات کاربران

                  FarshidFarshid - سلام آیا تا کنون تجربه ی کار با بهترین سایت کسب در آمد ایران را داشته اید...


                  اگر پاسخ شما منفی است لطفا سری به این سایت بزنید و عضو شوید و بهترین را تجربه کنید.


                  باتشکر فراوان ، بهترین ها... - 1394/5/5/pejvak2

                  درباره ما

                    به وبلاگ من خوش آمدید

                  کلیه ی حقوق مادی و معنوی سایت مربوط به پژواک بوده و کپی برداری از آن با ذکر منبع بلامانع می باشد.
                  قالب طراحی شده توسط: تک دیزاین و سئو و ترجمه شده و انتشار توسط: قالب گراف